Sponzorirano

5. Turneja Mk Okit Vodice – Rumunjska

10 motora, 10 dana i 4000 Km – Turneja vodičkih motorista do Rumunjske i natrag

1420 puta

Jutro, 22. rujna 2017. okupljanje na kavi i krećemo, očekujući lijepo vrijeme i nove ceste. Preko Bosne i Hercegovine zagrijavali smo se do Moto kluba „Osijek" kod kojih smo se udomaćili prvu noć. Ujutro na doručku zahvaljujemo im na večernjem druženju, obilasku Osijeka i gostoprimstvu sa darovima našeg kluba i Turističke zajednice grada Vodica pa nastavljamo prema Ravniku (RO) preko Vojvodine gdje smo posjetili farmu i ručali.

U popodnevnim satima prelazimo granicu i po skrpanim cestama stižemo do našeg odredišta drugog dana. U brdovitom krajoliku ulazimo u selo Ravnik u kojem žive Hrvati, gdje nam je mala ženica odmah otvorila vrata župnog ureda kad smo stigli na trg ispred crkve. Smjestili smo se i susreli se s profesorom Petrom Hateganom. Dok se pripremala večera, upoznavali smo se s običajima i životom Hrvata u Rumunjskoj. Čast nam je bila predati mu knjige koje smo prenijeli kao darovnicu naše gradske knjižnice Vodice, i poklon od kluba, grb RH urezan u brački kamen. Sljedeće jutro prisustvovali smo na nedjeljnoj misi. Dok su nas žitelji sela znatiželjno gledali, svećenik nas je predstavio i pozdravio s oltara. Profesor nas je zatim otpratio do Karaševa gdje smo zajedno pristigli na čestitke jednim mladencima koji eto igrom slučaja vole motore pa smo im začinili dan.
Nazdravili smo rakijicom „kutlačon iz latenoga sića". Pa i načelnik nas je primio. Darovali smo im naše gradske prospekte, lavandu, pozdravili se i krenuli dalje. Cesta je postajala bolja, a zafrkancije putom ne fali. U suton stižemo do Targu Jiu, pronalazimo smještaj i odmaramo.

Sutra dan kroz gradsku gužvu nastavljamo prema Karpatima na Transalpinu, prvu od dvije moto rute preko planinskih masiva. Prekrasan krajolik, i zavojitu cestu na vrhu je začinila i magla, a i sir koji smo usput stali kupiti od domaćih stanovnika. Na putu prema nizinama upoznali smo dva avanturista koji su nas pratili i zabilježili sa svojim profi objektivom. Slike kao iz kakvog časopisa. Dalje predvečer negdje na cesti napokon smo se susreli s ostatkom ekipe koja je iz Sela krenula dva dana kasnije i noćimo u Alba Iulia.

Sutra na putu do Brasova zastali smo u Turdi i istražili rudnik soli. Do večeri stižemo u Brasov i baziramo se za dvije noći. Malo smo protegnuli noge do centra i razgledali „crnu crkvu".

Dan šesti, buđenje, doručak i idemo na Transfagarasan, druga moto ruta preko masiva. Prethodno smo pošto se nalazimo u Transilvaniji razgledali i dvorac u Branu poznatiji kao tamnica grofa Drakule. Vrijeme je idealno i polako kroz sela penjemo se prema kultnoj cesti transilvanijskih Alpa sve do 2034 m nadmorske visine. Vrhunski osjećaj nije umanjila ni magla, ni 2 celzijeva stupnja, a ni snijeg kojeg je bilo sa strane ceste. Stali smo na kuhano vino i pečenice malo se „okripiti", pa natrag u niše razine. Na ovoj cesti nismo imali profi fotografe ali mobiteli su zato „uskuvali" od aj mene, aj mene. Iako nijedna slika ne može dočarati taj osjećaj, lijepo je zabilježiti trenutak. Spuštanjem smo se odmrzavali i do mraka stigli natrag u bazu Brasov. I već novi dan, obilazimo dvorac Peleš u Sinaiu, ali kratko jer želimo doći sve do Crnog mora -Constante točnije Mamaia. Dugo nas je vjetar s nepreglednih ravnica gurao s ceste ali smo ipak puni volje došli pred Costantu po golemim željeznim mostovima preko Dunava. Ubrzo stižemo do Mamaie i ugledavši Crno more parkiramo motore gdje stignemo i euforično trčimo na obalu. Snažan vjetar, baca nam crnomorski pijesak u oči, ali sreća što smo stigli do cilja mjeri se u tonama tog pijeska. Sezona je tu pri kraju ali uspijevamo naći prenoćiste.

Došlo je i vrijeme za vratiti se natrag u Selo. Imamo tri dana i 1500 km, a htjeli bi u povratku i u Bukurešt. I bili smo. Preko Srbije i Bosne i Hercegovine vračali smo se natrag. Prije dolaska u naše Selo kako smo i planirali u nedjelju navečer, zastali smo na Šibenskom mostu poslušati pohvale i kritike našeg kapetana, jer za putovanje od 10 dana u koloni od 10 motora potrebna je disciplina i razumijevanje. Prevalili smo preko 4000 km na ovoj turneji i predstavljali naš grad podijelivši sve turističke prospekte, majice i lavandu. Želimo zahvaliti svima koji su nas primili ili pomogli na bilo koji način. Od onih koji su nam omogućili noćenje i hranu, preko onih koji su nam tehnički pomogli na cesti, pa sve do cure koja je pomakla cvijeće sa svog štanda da bi mi ručali.

Zahvaljujemo Gradu Vodice i Turističkoj zajednici grada Vodica koji nas prate, Moto klubu Osijek, Zajednici Hrvata u Rumunjskoj, svima koje smo nenamjerno zaboravili i nezaobilazno naše babe i dide s obitelji bez kojih ne bi mogli otići u ovu avanturu.

Slike govore tisuću riječi.

MK Okit Vodice

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove portala Infovodice. Infovodice zadržava pravo obrisati neprimjeren komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara portal Infovodice nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila.

Ocijeni sadržaj
(1 Glasaj)

LITRETAVANJE PO VODICAMA

1. Foto vijesti
  2. Video vijesti

O nama

Informativno oglasni portal Grada Vodica - Gradske, kulturne, sportske vijesti, video i fotografije vezane za Vodice i širu okolicu