Listopad 26, 2017 5116 ŠibenikIN

Osvrt rođene Spličanke s "debelim" šibenskim korjenima na incident prije utakmice Šibenik:Hajduk

Ocjeni sadržaj
(3 glasova)

Poštovani, jednostavno moram izreagirati na ovaj jučerašnji incident naših navijača ( mislim na Torcidu i Funcute ili obrnuto, nije bitno ), kao rođena Splićanka, sa debelim šibenskim krojenima, koja je provela do sada većinu svog života u Splitu, ali su krojeni vukli, pa sada već 10-tak godina živim kraj Šibenika, ali i ponajviše kao roditelj čije dite trenira nogomet.

Ovo je još jedan nemili događaj u nizu koji govori na koje smo niske grane pali u odgoju naše dice koja ne shvaćaju značenje pravih navijača voljenog kluba.

Ka splitsko dite iz Spinuta i ja sam bila Torcida i išla na sve utakmice, često i na sjever ( ali svom ditetu to ne bi danas preporučila ), di smo svi bili ka jedan. Cili dan u gradu atmosfera bi bila pozitivno nabrijana, a danas te lipo strah tog dana kad najave da će biti utakmica.

Prije se ponosno nosilo šal oko vrata ili bi vijorija na autu, obavezan je bija karusel po gradu prid ili posli utakmice, đir po rivi, pivanje na svakom kantunu, a u šta se to pretvorilo razbijanje izloga, auta, autobusa, demoliranje svega šta stigneš u voljenom gradu ( s sve je to naše ), straha da odvedeš dite na stadion ne bi li izbila koja frka. Danas se vade noževi i oružje u ime "voljenog" kluba, dok bi prije eventualno poletila koja šaka ili triska ( šta je za ono vrime bija veliki incident ), dica doslovno gube život, a pitam se za što????

Liga nam je nikad gora, više ni ne pratim toliko, tako da me netko pita di igra koji igrač, ne bi ni znala, jer i to su nažalost postale instant zvijezde kratkog sjaja.

Ljubav prema nogometu da mi je otac i sam igrač juniora Šibenika u danima Žaje, Nadoveze....( njih se sićate, jer to su bile igračine ), ali i ljubav prema Šibeniku, jer premda sam išla na utakmice Jugoplastike navijalo se debelo i za Šibenku u kući. Ne moram ni spominjat igrače poput Nikice Cukrova, Sliškovića Bake, Asanovića, Bilića, Vujovića, Vulića, Bokšića, Srne, Rukavine i ostalih legendi, ali nažalost ove danas ne znam nabrojat, jer se više govori o neredima prije i posli utakmice nego o samoj igri i rezultatu.

Glavno je bacit par baklji i šta si dobija, kaznu i trošak "voljenom" klubu............

Znam da je među Šibenikom i Splitom uvik postojao nekakav animozitet, ali nikad to nije bilo ovako izraženo, da se jednostavno čovik počinje bojat, triba li skinit tablice kad ide u Ši ili St, da ne ostane bez auta ili te ne daj bože ko još u njemu zapali, bilo tamo ili vamo, u ime "voljenog" kluba.

Šta reći svom ditetu, koje trenira nogomet i ima super ekipu, ali i još boljeg trenera ( profesionalca ), koji ih prije svega uči kulturi u životu, ali i na terenu ( sam će se prepoznati ), šta u današnje vrime i nije baš slučaj, jer smo se naslušali takvih beštima od trenera prema dici na utakmicama, da ti dođe da mu..... ( ali ne želimo biti takvi navijači i ne primjeri svojoj dici sa tribina ).

Kako objasnit svom ditetu koji je rođen u Splitu, ali većinu života živi kraj Šibenika, da su to njegovi gradovi i da je njegov klub i Hajduk i Šibenik... i Vodice, Rijeka, Dinamo i ostali...., kako mu objasnit ( ka nadarenom ditetu ), ako se jedan dan ukaže prilika da ga netko zamjeti ( ako to još postoji, da je talent iznad love ) i pozove ga igrat za veći klub npr. Dinamo, da nema u tome ništa loše pošto je on iz Dalmacije.

Mislim da cilo društvo i institucije moraju poradit na ovom sve većem problemu i to odmah jer je situacija i više nego alarmantna u svim gradovima i navijačkim skupinama.

Mladi opčenito imaju iskrivljenu sliku pojma navijač, to nije onaj sa kapuljačom na glavi i maramom priko face, nego onaj u biloj, narančastoj, plavoj.... majici, sa šalom oko vrata, koji ide ponosno i piva o svom voljenom klubu, bez straha da će ga ko zatuć.

Evo sin me pita šta radim, kaže mi da neću ništa s ovim prominit ( ali jednostavno mi je došlo da moram izbacit iz sebe ove riči ) i zavrašava da mu najviše ide na živce kad vidi da igra reprezentacija i onda svi navijamo u kockicama zagrljeni, a kad igraju dva susjedna kluba onda razbijaju pivske boce jedni drugima po glavi, izbijaju bubrige i lome kosti usrid bila dana usrid grada.

Nadam se da će ga to uvik nervirat pa da neće bit od onih šta pokrivaju facu, nego da će zdušno i pošteno navijat ( a možda i igrat ) za voljeni klub, ma koji to bija.

Splićanka šibenskog srca

Poslijednja izmjena dana Četvrtak, 26 Listopad 2017 15:43