Listopad 26, 2016 6068

Foto: Osvrt na desetodnevno putovanje motorista MK Okita u Grčku

Ocjeni sadržaj
(0 glasova)

I ove godine moto klub Okit sa prijateljima se uputio na tradicionalno putovanje, evo kratki osvrt.

Njih devetero na šest motora su razdoblju od 23. 09. pa do 02. 10. 2016.napravili đir do Grčke, točnije do Meteora kraj Kalampake, odvozivši pri tom 2643 km.

Kažu malo dana za sve viditi i obaći ali su nastojali posjetiti svaku kulturno povijesnu znamenitost na svom putu te se zaustaviti na svakom vidikovcu s kojih se pružaju prelipi pogledi.

Lipo vrime ih je pratilo svih devet dana osim zadnjeg desetog kad ih je oprala kiša. Ideja se izrodila već prije, svaka dionica puta je pomno isplanirana.

Sve počinje 23. 09. 2016. ujutro 9 h kod Olega. Popivši kavu krećemo na put preko Kistanja, Knina, Strmice, Prisoje gdje su nas naši MK Veterani iz Hercegovine počastili (hvala Stanku i ekipi) pa u Ostrožac. Tamo noćimo.

Drugi dan. Sarajevo - obilazak, Goražde, Foća pa ulazimo u Crnu Goru te preko Durmitora (jako zahtjevan planinski put pun zavoja i prijevoja te jako velikih nagiba) stižemo u Žabljak.

Treći dan smo na mostu rijeke Tare pa priko Podgorice se spuštamo u Sutomor (na moru). Posjećujemo Ada Bojanu a u Ulcinju noćimo.

Četvrti dan ulazimo u Albaniju pa kroz Vloru stižemo u Sarande.

Peti dan stižemo u Grčku u Kalampaku naš krajnji cilj i tu ostajemo 2 noći (5. i 6. dan).

Sedmi dan priko Grevena i Florine ulazimo u Makedoniju. Bitola je nezaobilazna na našem putu te kasno popodne stižemo u Ohrid.

Osmi dan provozavši se Ohridskim jezerom stižemo ponovo u Albaniju. Tiranu (neviđena gradska gužva) smo morali posjetiti te stižemo u Lac. Nismo izostavili ni grad Lezhe.

Deveti dan ulazimo opet u Crnu Goru. Priko Podgorice se penjemo na Lovćen te na vrhu planine posjećujemo Njegošev mauzolej. Za sam kip Njegoša i dvije karijatide projekt je izradio Ivan Meštrović te je prema pričanjima za plaću tražio kolut sira i plećku ovčetine iz Njegoševa rodnog sela. Kotorskim serpentinama spuštamo se u Kotor. Trajektom se prevezemo priko zaljeva jer nas je već uvatila noć a moramo u Čilipe gdje su nas ugostili prijatelji iz mk Dvije rote.

Deseti dan na Neretvi uzimamo mandarine koje nas je počastija prijatelj Dragan iz Metkovića pa stajemo na Bačinska jezera marendati.

U po spize nas vata kiša te nas ne molaje do iza Splita. Zaustavljamo se još jednom na Šibenskom mostu, skidamo kišna odjela, formiramo kolonu i krećemo put sela, našeg sela. U 18:45 smo u Olega ka i onog 23. 09. 2016. živi, zdravi i na okupu!!!

Zahvala svima koji nas prate na našim klupskim putovanjima, a ponajviše babama i didama, te najavljujemo dogodine novo putovanje povodom 20 godina moto kluba Okit.